luni, 16 martie 2015

UDREA-N PUSCARIE CEA MAI MARE TRAGEDIE



O sa ma pun un pic in locul Doamnei Udrea care a zis asa : „:”să facem, domne’, puşcăriile mai omeneşti, că prea-s fără tapet şi fără feon, prea e buda turcească şi stau chiar şi patru oameni într-o cameră!Adica arestul nu e hotel de cinci stele , cine ar fi crezut ?!?!?!?! S-ar putea sa nu ai feon  sa te usuci la par dupa ce faci baie , este de asemenea posibil ca  , daca ai unghiile facute cu oja semi-permanenta sa nu gaseti in arest o lampa speciala cu care sa-ti refaci manechiura . E o adevarata drama sa stiti ! Suntem oameni cu totii , ar trebuii sa ne gandim la lucrurile astea ! Asa ca : ....................................................
Draga comisie CEDO,

Vreau sa semnalez faptul  ca in puscariile din Romania nu sunt respectate drepturile omului si mai ales ale femeii.
In primul rand, celula nu are vedere la turnul Eiffel. Asta ma intristeaza si ma face sa ma simt rau.
Apoi, uniformele sunt toate la fel. Orice psiholog  va poate confirma ca  o suta si ceva de femei imbracate la fel ca sunt distruse psihic pentru tot restul vietii lor.
Culoarea uniformei nu este deloc potrivita si nu imi pune tenul in valoare. Am  facut o cerere penitenciarului pentru o uniforma unicat D&G de culoare roz, dar cererea mi-a fost respinsa.
Sala de mese este mult mai mica decat beraria Micsunica  si nici nu au mici si bere in meniu. De fapt, nu exista meniu si asta e de neconceput.
Mi se cere sa dau cu mopul fara sa am presa asigurata la un astfel de eveniment, nici macar un fotograf amarat, acolo, iar camerele de supraveghere de la vorbitor nu transmit  live nici macar in orasul in care este puscaria.
Desi toata lumea  imi cunoaste pasiunea pentru tricotat, nu mi s-a dat voie cu andrele in inchisoare pe motiv ca pot fi periculoase. Stiu ca data trecuta cand am tricotat am fost atent supravegheata de ofiterii SPP sa nu-mi scot ochii cu ele, dar promit sa fiu atenta si oricum e plin de gardieni aici, deci nu are ce sa mi se intample rau.
Am cerut un costum national de designer pentru zilele in care fac de serviciu la bucatarie, dar mi s-a spus  ca nu e cazul, ca voi spala doar pe jos- fara presa, pfff! si ca aici se framanta cozonacii gata copti, nu coca. ...Ii framanta gardienii cand cauta telefoane si bani ascunsi in ei.
In inchisoarea pentru femei sunt doar femei, iar lipsa unei prezente masculine care sa-mi spuna cat de frumoasa si de buna pentru tara sunt ma deprima ingrozitor.
Desi toata lumea cunoaste efectele antistress ale shoppping-ului, nu exista nici macar un magazin cu pantofi. Sau cu genti. Sau si, si......
Frizerita de aici nu stie sa faca nici macar un blond decent si, desi  inchisoarea nu ofera servicii de manichiura-pedichiura,  nu mi s-a permis sa-mi aduc manichiurista personala nici macar la vorbitor.
Este inadmisibil sa nu ai nici macar o cosmeticiana la o suta si ceva de femei si am ajuns sa umblu neepilata. Mi-a crescut mustata ca a ciobanasului din Miorita , si imi pun castraveti pe fata  pentru un ten hidratat. Da, stiu, mi-am hidratat de multe ori tenul cu pasta de castraveti , dar nicioadata, cu ei felii ! !!!!

a dumneavoastra
Elena Udrea
respectiv 
Adriana Cobianu 

 

47 de comentarii:

  1. Cel mai grav este ca ceea ce unii politicieni considera "conditii inumane" sunt prezente in caminele studentesti: 4 persoane in camera, baie turceasca, dus improvizat, foehn nu am intalnit pana acum in dotarea vreunei camere :), dar, diferenta esentiala este ca studentii nu au fost "sponsorizati" pentru a se gandi ca "merita efortul, pot sa stau asa 5 ani, dar raman cu banii primiti". Arest preventiv, dar nici un sechestru pe avere??? Pai, ne bucuram degeaba in acest caz ... nu facem decat sa devenim mai saraci sponsorizand din taxe cazarea respectivilor politicieni (in timp ce studentii PLATESC pentru a locui in conditii relativ similare), fara a recupera prejudiciul invocat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar la un spital de stat o mai fi ajuns doamna Udrea? Ca acolo de multe ori e mai nasol ca in caminele studentesti, sau ca la arest, unde mai pui ca trebuie sa-ti mai platesti si tratamentul... plus spagile aferente. Eu unul sunt pentru AUTOFINANTAREA PENITENCIARELOR! Adica, altfel spus, putorile din inchisori ar trebui sa-si castige singuri painea, nu sa le-o dea statul dupa ce in prealabil o parte din ei au furat de la el. Cu milioanele sifonate de jigodiile astea care plang acum ca n-au "conditii" in arest, s-ar fi putut reface macar cateva spitale, ori de ce nu, macar cateva camine studentesti, ca tot veni vorba.

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca te referi la studentii care au apucat cazare :-) ! Eu nu m-am putut duce din prima la facultate pentru ca desii am intat la buget , nu am avut loc in camin si nu mi-am putut platii o chirie ! Zdreanta dracu , ca daca ma primea cineva si in arest sa ma tina acolo sa ma duc la scoala , ma duceam si nici nu comentam !

    RăspundețiȘtergere
  4. daca puscariasii vor conditii bune in inchisori, atunci trebuie scosi la munca pt ca tara asta sa isi acopere macar o parte din cheltuielile facute cu ei. Ei stau si joaca table sau carti si vor conditii de 5 stele. Daca vrei conditii, ti le creezi prin munca, asa este si in afara gratiilor, in viata de zi cu zi. Daca nu le place la mititica, atunci sa faca tot posibilul sa nu mai ajunga acolo. Romania nu are scoli si spitale si ei vor inchisori moderne. Cu un detinut se cheltuie mai mult decat castiga multi prin munca cinstita in libertate.

    RăspundețiȘtergere
  5. prost vantu da' avea dreptate, renovati puscariile ca ajungeti si voi :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. puscariile sa nu fie atinse - trebuie pusi hotii de stat asa cum au fost pusi oamenii de treaba in puscariile comuniste-Dejiste-ceausiste si..pusi la lucru silnic si batuti mar la orice abatere, de preferat in cap, in cap, asa cum bateau alde plesita si compania lui securista..nu de uitat si matusile, nevestele si tot neamul lor.. averile confiscate si date sub forma de scoli, gradinite, spitale, etc...totodata de facut lectii de reeducare ca la Pitesti sa iasa papusi de-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  7. No, clar.. Trebuie sa poleim cu haur si harama gratiile de la închisori. Poate poate nu sor mai planje!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. In primul rand cred ca acesti hoti politicieni ar trebui trecuti la tradare de tara
    ( in trecut tradatorii se impuscau, spanzurau ) acum ar putea pusi la munca pe viata la autostrazi, infrastructura in general, numai spun de confiscarea averilor. Mi se pare inacceptabil sa se duca niste tradatori doar pentru 2-3 ani la puscarie si apoi ii asteapta averea furata frumos acasa. Asta devine un exemplu de asa da, daca aia pot noi de ce nu am face? Si o sa vedem cum o generatie intreaga intelege mesajul asta furi de numai poti si daca te prind nu este mare problema pentru ca te bag la inchisoare pentru 2 ani dar dupa aia te duci si traiesti doar la Monaco, ca de averea facuta pe furat acum a devenit legitima. Si se face asa mare tevatura cu Udrea de parca este nu stiu ce persoana importanta. Este doar un politician ratat, incompetent, pe care nu ar trebui sa intereseze pe nimeni ce are de zis petru ca nu are nimic de zis. Cand avem oameni de cultura, scriitori care scot o carte si este ceva creat, gandit nimeni nu zice oauu ce chestii stie omul asta sa faca. Dar daca avem o asa minune precum Udrea femeia politicii romanesti este doar incredibil, senzational.

    RăspundețiȘtergere
  9. da ... sa fie impuscati dupa confiscare. si urmasii lor ar trebui pusi pe o lista speciala de urmarire tocmai cu scopul de a impiedica posibile fraude, pentru ca dupa cate stim daca tactu' e hot si tu tot hot ajungi... sau ma rog, in 90% din cazuri. intelegeti ideea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acuma o sa fiu avocatul diavolului :). Un om cu prezumtia de nevinovatie nu merita un astfel de tratament. Am mai auzit prin presa de cazuri de 1,5 ani in arest preventiv? pe bune? Chestiile astea cu arestul preventiv sunt duse spre abuz de catre sistemul nostru judiciar. Pe acest principiu, sistemul judiciar american este mai mult decat decent. Prietene, ai ceva palpabil impotriva mea? nu? bine pa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da , esti pe principiul . Offff cat ooiii mai fi furat si tu la viata ta si nu vrei sa stai prin arest preventiv daca nu te au la mana concret cu ceva . Hai ca mie scarba deja ! Si Udrea si tu , si cati orrr mai fiii !

    RăspundețiȘtergere
  12. Da poate nu a facut nimic frate ! De unde pana unde a furat Udrea tara !!! Eu chiar nu inteleg . ... Ce Udrea si Basescu au furat tara ! Pey si restul sunt nepatati . Sunt imaculati . Macar femeia asta e desteapta , stie sa vorbeasca , e o doamna !

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai pasarica , daca nu esti chiar Udrea , ca nu de alta dar s-a mai inamplat sa intre Udrea in direct la o emisiune si sa se apere pretinzand a fi altcineva ! Aici e mai bine , e cu anonim . Deci tiganca imputita , in caz ca nu esti ea , esti foarte foarte foarte proasta si meriti sa mori . Adica e pacat sa nu mori ca mai populezi lumea maine -poimaine de alti prosti !

    RăspundețiȘtergere
  14. Te rog frumos sa nu ma jicnesti ca eu sunt o femeie de 43 de ani ! Nu stiu cati ani ai dar dupa limbaj sigur esti un tanar care joaca Sims tot timpul si nu stie pe ce lume traieste !

    RăspundețiȘtergere
  15. A a a deci chiar tu esti Udrea ! Am 28 de ani !Da sigur tu esti Udrea ! Pentru ca femeie proasta la 43 de ani , gasesti destul de rar ! Nu am jicnit , am vorbit academic , precum al nostru fost presedinte drag nou . Eu tot pe el am vreu sa-l votez sa stii , adr nu l-am gasit pe liste ! Hai mars !

    RăspundețiȘtergere
  16. Baaa....am un prieten care sta intr-o camera cu inca 3 oameni, are buda turceasca comuna si saracu' isi usuca parul cu un prosop...hmm...poate Doamna Udrea trece prin viata de student de fapt.!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt unele zone din tara unde nico iluminatul nu a ajuns....noi sa ne gindim ca sunt oameni ... dar ei s-au gindit cind au furat ... 500.000 euro spaga iar alti isi lasa copiii si pleaca in strainatate , si cind vin platesc taxe , accize , bani din care tot politicul fura din ei ... MERITA sa ne gindim , eu zic ca nu ...

    RăspundețiȘtergere
  18. daca era o puscarie ,adevarata,nu trebe, feon!, ca esti tunsa , la 0!

    RăspundețiȘtergere
  19. daca puscaria este un loc de groaza, infractorul va tremura doar la gandul ca ar mai putea ajunge acolo; fireste, insa, cat timp drepturile infractorului sunt in fruntea listei, cam greu sa faci puscaria eficienta pentru reeducare

    RăspundețiȘtergere
  20. adica cucoana ce vrea....hotel de 5 stele facut de arabi......cucoana......poporul spune asa....ciocul mic..ati furat....dati inapoi tari ce ati luat in contul propiu.......stati la puscarie....confiscarea averi......50 de ani fara drepturi.......munciti pe o felie de paine si o cana de apa toata viata......si ati pierdut ocazia pe care poporul v-a oferit la alegeri.....asa ca mucles........

    RăspundețiȘtergere
  21. Puscariile au fost si sunt construite cu un singur scop, pedepsirea infractorilor.
    Atunci este logic, ca o puscarie nu este o pensiune, cel care iese sa nu mai doreasca niciodata sa revina iar ceilalti sa se gandeasca bine inainte de a se gandi sa faca o fapta penala.Puscariasii trebuie sa munceasca sa produca bani pentru a-si acoperi cheltuielile cu intretinerea lor. In puscarie nu trebuie sa fie conditii tocmai pentru ca un om sa se gandeasca inainte ce risca, in ce conditii grele poate sa ajunga.Daca ar fi conditii bune de trait atunci puscaria nu ar mai avea rost pentru ca un criminal, un hot, sau un orice alt tip de infractor nu ar fi pedepsit, el doar ar trai undeva izolat dar mancat, spalat, cazat gratuit, totul pe cheltuiala noastra . E ca si cum i-am trimite intr-o vacanta mai lunga pe o insula pustie, cu servicii all inclusive si conditii de cazare pe care poate nici acasa nu le au. Parca incepe sa devina tentant sa faci infractiuni!

    RăspundețiȘtergere
  22. Da saracutii mi se face tare mila de ei, dar cand au furat miliarde de EURO s-au gandit? Acum ce vor in puscarii camere de hotel?

    RăspundețiȘtergere
  23. Propun ca doamna Udrea sa infiinteze o asociatie de detinuti voluntari care sa construiasca toalete de lux in puscarie. Pot primi ca donatii din exterior mistrii, gletiere, silicon sanitar si garnituri de 1/2". Pentru restul de materiale, membrii asociatiei pot presta "munca in schimb" in alte domenii: pietruirea strazilor neasfaltate din capitala Romaniei, ingrijirea cainilor fara stapan din adaposturile primariei etc.

    RăspundețiȘtergere
  24. Elena Udrea şi prietena ei, Beatrice Comăniceanu, mergeau "la produs " şi în zona căminelor studenţeşti de la Grozăveşti. Acolo e un restaurant-bordel, al arabului Nassar (cumnat cu parlamentara PSD Rodica Nassar), unde se culcau, pe bani, mai ales cu studenţi medicinişti (tot arabi). A evoluat . A fost o taratura acum e curva de lux si i place , in Paris ! O panarama de femei !

    RăspundețiȘtergere
  25. Recent îl ascultam pe Basescu care se dădea sfânt şi neprihănit, revenit din sihăstria de la Vila Lac care la Congrsul PMP spunea de un scandal de prostitutie in televiziuni... dar nu vedea sărmanu prostituţia ceelor "Buni pentru România", Udrea, Predoiu, Oprea etc...

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru acesti derbedei puscaria este deja un lux...este biletul lor de vacanta pe viata , fac 2 ani inchisoare apoi se imbolnavesc si sunt eliberati pe caz de boala iar apoi ii gasesti intrenati in vreun Residence prin Bahamas sau Bora Bora ca doar isi permit saracii la cate milioane de Euro au pus deoparte in timpul mandatelor. Confiscarea averilor, injectia letala si scaunul electric ar pune tara pe piciore si 90 % din populatie ar munci nu s-ar gandi cum si pe cine sa mai fure !!!!! Si asa am trai toti fericiti pana la adanci batraneti !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pe mine m-a enervat cam tare cand a zis ca vrea sa renoveze celula din banii ei... banii EI? Banii mei de fapt, ca de la mine si de la restul poporului i-a furat...
    adica tot EU sa platesc? Macar acum sa taca, de frica, ca de rusine..... nu stie ce e aia rusine!
    hmmm, as pune-o sa asambleze pixuri toata ziua, ca o doamna ca ea nu stie sa sape santuri...

    RăspundețiȘtergere
  28. Dar cei care TRAIESC in conditii mai mizerabile decat cele din penitenciar?
    Ei sunt cumva torturati de parlamentari?
    In ceea ce priveste arestul preventiv din punctul meu de vedere reprezinta o prostie.
    Nu ar trebui ridicati decat daca se stie sigur ca ajung la bulau, ADICA SA AIBE PROBE SOLIDE.
    Procurorul care nu stie cand are destule probe ca sa condamne o persoana nu are ce cauta acolo.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ba ce prost am fost ba !!! Pey eu nu mam mai uitat la televizor ca sa nu mai vad curve si prosti , dar sa o pierd eu pe curva curvelor cum se revolta ca nu are tapet si feon ... Imi bag iar televizorul in functiune . A dracu panarama , vrea tapet , in arest , pey fa curva dracu eu nu am tapet in casa fa ! Zdreanta imputita . Vedeata-as si pe tine si pe Ochi de bou la puscarie !

    RăspundețiȘtergere
  30. 2400 RON pt. intretinerea unui rebut social (de care societatea oricum e plina). Intri in teoria conspiratiei dar cred ca AIA MARI care ne conduc au interese sa aiba cat mai MULTI puscariasi (chiar si nevinovati- nu politicieni, sa fie clar) in timp ce copilul meu are 42 ron pe luna sa “traiasca” . Vai de capul nostru !!! ROMANIA, EDUCA-TE si TREZESTE-TE in puii mei odata !

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi se pare normal ca in puscarii sa fie conditii putin mai joase decat in caminele studentesti :)

    Asa faci diferenta intre niste viitori ingineri* (“viitori contribuabili la stat” sa le zicem, pentru deliciul dumneavoastra dle Guran :) ) si infractori.

    Si cred ca am spus totul cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  32. ideea este ca elevii si studentii nu sunt auziti de surzii din parlamentul Romaniei. Elena Udrea este auzita pentru ca ea stie ca acei colegi care i-au votat ridicarea imunitatii sunt si ei implicati in diverse afaceri dubioase. Spitalele nu au bani pentru ca se fura, prin diverse metode si banii putini care ajung acolo. Nu sunt gasiti vinovatii pentru ca nu se vrea acest lucru. Nu se aduna bani la buget pentru ca se face evaziune fiscala la scara mare si eu cred ca se cunosc si se protejeaza cei cu datorii mari catre stat, pe care ar avea de unde sa le plateasca. Cand este sponsorizata campania electorala se fac si promisiuni.Si pentru ca “o mana sapala pe alta” nu se gasesc bani pentru multele prioritati

    RăspundețiȘtergere
  33. 1.Ca sa nu mai fie risipiti banii publici pe cazarea infractorilor, puscariile ar trebui sa fie productive in sistem de autofinantare.
    2.Nu trebuie ridicat confortul caci atunci
    teama de puscarie dispare definitiv si puscaria nu mai prezinta factor descurajant
    pentru cei tentati sa comita infractiuni.
    3.Atat sistemul penitenciar cat si spitalele de stat fura la greu din banii publici prin asa zisele costuri “hoteliere”
    Am fost internat 10 zile intr-un spital de stat si la urma , pe decontul de cheltuieli
    au aparut : -300 lei medicamentele, 100 lei analizele, 75 lei hrana si 5600 lei cazarea , ca si cand as fi fost la Ibiza
    desi eram 4 insi intr-o camera de 3x4m,
    paturi rupte cu saltele incomode, WC la
    capatul culoarului , fara baie , etc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Stau si ma gandesc… cu cei 9 milioane de euro furati de famiglia Udrea-Cocos cate toalete din scoli ar fi putut fi renovate…
    Pe Moise am vazut ca il deranjeaza tare ca astia au furat in o perioada cand tara noastra era intr-o criza profunda si noua ni se cerea austeritate. Asa e, eeste strigator la cer. Strigator la cer este si ca exact astia care au furat in aceea perioada erau doar cu anti-coruptia in gura, erau cu “sa scapam tara de hoti, stat de drept, domnia legii bla bla bla”. Cucoana asta infecta in campanie cerea tuturor candidatilor sa sprijine DNA :-). Ipocrizia asta ma infioara…
    Si zii asa cucoana, nu era uscator de par la puscarie? Da stii cucoana ca sunt scoli in tara asta unde nu este apa !????!!!!!!! Da cucoana, nu este DELOC apa curenta, nu stiu daca iti imaginezi. In aceasta tara ti-ai gasit sa furi milioane de euro de la bugetul ala gaurit !!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Udrea, daca vroia confort, trebuia sa nu bage banii europeni in săli de sport, de prin sate uitate de lume, ci in pușcării.

    RăspundețiȘtergere
  36. Doua observatii:
    1. Doamna Udrea nu a vrut sa reclame conditiile din arest, ci doar a facut apel la empatia distinsilor colegi din parlament, astfel incat acestia sa se sperie, adica ceva de genul “vedeti, bai, ca nu-i deloc placut acolo, unde sigur ajungeti si voi, la un moment dat”
    2. Nu cunosc cifre exacte despre costurile lunare ale intretinerii unui arestat. Nu cumva acestea sunt, insa, cu mult mai mari decat cele pentru intretinerea unui copil institutionalizat, de exemplu? Si atunci, stie cineva cum sunt cheltuiti acesti bani, daca uscatoare de par nu-s, usi la wc nu-s, geamuri care sa se inchida nu-s, etc.? -

    RăspundețiȘtergere
  37. Nu ma intereseaza ca nu-s usi la wc-uri ! Pe mine ma intereseaza ca Udrea o duce acolo in arest , chiar fara tapet si fara feon , mai bine daecat multe familii din romania !

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu sustin si partea cu confiscatul averilor, dar si pe cea cu zeci de ani de puscarie. Motivul: daca furi si doar ti-i se iau banii, devine rentabil, ca poate scapi, si oricum riscul e mic, furi , iti iau banii, si iei 3 luni. Rentabil nu ?
    Oricum pt ce au facut politicienii (furt din banul public) , eu as da maxim, adica zeci de ani. Motivul: ce au facut ei este echivalentul unui genocid. Pt ca ei cand furau, furau de la un popor sarac, de la un popor fara spitale, fara minime servicii, nu de la austrieci sau nemti.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ei stau un an, doi… sau fiecare dupa “putere”… la inchisoare… si apoi se lafaie din ce au furat.. iar altii o duc ca vai si amar. Ar trebui sa le fie rusine! Dar daca nu au avut rusine ca au avut tupeul sa fure, cand erau la conducere.. pot sa aiba rusine acum? Stiu ei ce inseamna sa iti fie rusine in fata celor care te-au votat ca sa le aperi interesele, iar tu i-ai dezamagit? Dumnezeu plateste fiecaruia, acum sau in viata de dupa. Viata asta e ca o clipire de ochi, ca o batere de aripi. Azi esti, maine nu. :) Se bucura de bucurii trecatoare! Sa le fie de bine, din partea mea n-au decat. Se amagesc… Imparatul Solomon o zice foarte clar… “M-am uitat cu luare aminte la toate lucrările care se fac sub soare şi iată: totul este deşertăciune şi vânare de vânt.” Or sa ia cu ei ceva in lumea de dincolo? Da, or sa ia cu ei, faptele bune… :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Pentru ce trebuie sa avem puscarii amenajate decent,cand toate jegurile de politicieni primesc “condamnari la domiciliu”?Copii se duc la WC in afara cladirii scolii,pe zapada,ploaie,si nimeni nu se gandeste la ei,si voi bestii umane vreti confort?

    RăspundețiȘtergere
  41. Articolul este foarte bun ! Dar vad ca noi nu ne putem concentra decat pe faptul ca aceasta prostituata de lux se vaita de condiitiile din arest ! Am ras la articol iar apoi am plans citind pana acum comentarii si vazand ca nici macar sa radem nu mai putem de atata revolta ! E atat de bun articolul incat cred ca daca intra Udrea si citeste s-ar putea sa vrea sa o trimita la CEDO!

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt total de acord ca sa fie renovate puscariile si locurile pentru arest…din partea mea pot sa arate chiar ca si hotelurile de 5 stele… cu o singura conditie: finantarea sa fie facuta in totalitate din banii rezultati in urma muncii condamnatilor… Vorba aia: la munca, nu la intins mana!!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Am facut 4 ani de liceu militar, eram 12 in camera, trei wc-uri pentru 80 de persoane, iarna era atat de frig incat nu stiam ce sa mai pun pe mine. Cand o vad pe Udrea mi se face o enorma scarba.

    RăspundețiȘtergere
  44. Ar trebui sa vizitati si scoala de politie campina. Minim 8 in camera, apa calda cu porti, wc luxos turcesc. Si nici feonul nu ne lasa sa-l folosim, ca deh, consuma. Patria prostiei si a mucegaiului!
    De spitale nici nu mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  45. pai aceleasi conditii le-am avut eu in facultate, doar ca eu am mai avut in plus gandaci peste tot, dadeam cu karate de 3 ori pe an si tot nu mureau toti. In P27 aveam o buda la 80 de oameni, mai si plateam cazare pentru mizeria aia.

    Eu zic ca astia nemultumiti sa fie dusi in Aninoasa, sa traiasca in libertate acolo, de ce sa mai cheltuim bani cu ei?!

    RăspundețiȘtergere
  46. De Ziua Îndrăgostiților, Udrea s-a simțit cam singură, deoarece n-a mai primit șpagă, ca-n alți ani.

    Colegele de celulă povestesc că Elena Udrea obișnuiește să facă un gest mafiot și de față cu ele. Mereu, cînd una e la veceul improvizat în celulă, Udrea duce mîna la nas și se strîmbă scîrbită. Oare ce semnificație are gestul și cui îi este adresat?

    În celulă, Udrea nu poate să meargă la coafor și nici la un cosmetician, însă banii o ajută în continuare. Se pare că ea și-a plătit colegele de celulă să umble mai nearanjate decît ea, pentru ca, prin comparație, să pară o tipă distinsă și atrăgătoare, o marcă a succesului feminin în politică.

    Elena Udrea plănuiește să sape un tunel pentru a evada, însă firmele de construcții pe care le știe nu-i sînt de nici un folos. Toate companiile unde are ea intrare cer prețuri cu mult peste cel al pieței, încheie contracte doar cu statul și nu se apucă niciodată de lucru.

    Colegele de celulă ale Elenei Udrea povestesc că fostul ministru și-a pus pe pereți postere cu bani.

    RăspundețiȘtergere
  47. Elena Udrea nu știa de prietena Bica. Elena Udrea nu știa de soțul Cocoș. Nu știa de vitregul Alin.

    Între timp și-a amintit. Acum știm că până și pisica din casa Elenei Udrea este o pisică hoață, borfașă. Hainele ei, noaptea, ieșeau din șifonier și dădeau în cap la oameni pe stradă și le luau banii.

    Dar prin politică sînt niște fețe, să le zicem mai spălate, care nu știu ce se întîmpla și care acum fac analize. Primul exemplu care-mi vine în minte este Adriana Săftoiu. Și da, Adriana Săftoiu este altfel decât Elena Udrea, dar nu atât de altfel încât să conteze. Diferențele sunt, în fapt și raportate la efectele poduse în viețile noastre ca să conteze.

    Adriana Săftoiu, la fel ca Elena Udrea, evident, nu știa. Adriana Săftoiu nu știa că partidul din care face parte adună bani pentru campanie de la oameni de afaceri care își vor după alegeri banii înapoi. Adriana Săftoiu nu știa că orice ministru este un Gabi Sandu – adică un tobogan pe care-și alunecă fundul milioane de euro. Adriana Săftoiu nu știa că fiecare om politic, camarad de partid, cu care dădea mâna tocmai ce lăsase cu cîteva minute înainte în birou o șpagă din brațe.

    Toți sunt Elena Udrea. Adriana Săftoiu e Elena Udrea. Traian Băsescu e Elena Udrea, Ponta e Elena Udrea.

    Nu există nevinovați, toți sunt niște băieți care se luptă pe viață și pe moarte, atât în partid, apoi în campanii electorale, pentru niște job-uri plătite cu 5 sau 6 mii de lei. După care îi vezi cu case de vacanță și mașini de 40 de mii de euro. Exact despre asta e vorba.

    RăspundețiȘtergere