miercuri, 11 februarie 2015

LA DOCTOR



- Sufar de blocuri si de seminte, sufar de praf si de neputinte, sufar de cabluri suprapuse pe cer, sufar de gri si de prea mult fum.Ma doare foarte tare Casa Poporului..
- Va doare zilnic domnisoara?
- Nu, de vreo trei- patru ori pe saptamana...
- Va doare si noaptea?
- Nu.
- Aplecati-va putin...asa...
- Sunt  dependenta  de trotuar ingust si sunt dependenta  de  independent  si independenta  de rationament...
- Stati putin, astea nu sunt simptome grave cele enumerate mai sus...e mai degraba o surmenarea  , dar partea cu rationamentul ma preocupa...ati luat ceva?
- Pentru rationament  am  luat  intrastop  fiole  dar pentru independenta nu mi-au dat nimic...
- Cine v-a vazut?
- Un medic de la Bucuresti ...........
- Si v-a dat intrastop fara intradorinta  fiole? De 20 mg?
- Da.
- Ce impostori  domnisoara ......astia de la Bucuresti .......Stiti cate cazuri avem ca dumneavoastra? Sute!Nesimtiti! Au un deal cu casa de asigurari si prescriu doar intrastop.Criminali.Priviti des?
- Privesc, cam de doua ori pe saptamana.
- Ce priviti?
- Cerul...
- Mda, nu e bine...Nu e bine deloc...Inhiba procesul de modernism  si nu mai dati randament...o sa va trec pe anticer. E foarte eficient.Oricum e bine ca ati venit din timp ca altfel cine stie puteati sa faceti un inceput de Polineuropatie Infalamatoare Cronica de Demielinizare
- Ce e aia?
- Sindrom de stea moarta... Tulburari de miscare   ,  de vorbire si de sensibilitate ......
- Mda...
- Ok. Deci luati ce v-am dat si ne vedem saptamana viitoare.
- Si cu Casa Poporului?
- Daca nu va doare noaptea sau la miscari bruste nu ne ingrijoram deocamdata...


33 de comentarii:

  1. foarte misto! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma, tu esti tare, stii?!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. fain.fain de tot.
    pe mine ma dor manelele.ce se poate face?eu imi auto-recomand dopuri de urechi pana una alta...sau dopuri anti-nesimtire

    RăspundețiȘtergere
  4. cunosc oameni care chiar sufera de "sindromul mirosului de asfalt", adica nu pot trai in afara spatiului delimitat de betonul incins, asfaltul murdar si restul marcajelor urbane.aceasta nou subspecie umana, evoluata de altfel fata de vechile exemplare, pare nu numai sa fie sa fie superioara ca atitudine si comportament ci si ca sanse de supravietuire si adaptare la acest mediu in perpetua expansiune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne cat de frumos fuse pana la comentariu' lu Klarisapopaa , ca de daca a vrut sa se cace pe ea , ca doar e romanca . Klariso , zi mama ca e frumos articolul , ca are talent ! daca as putea as publica articolul pe site-ul guvernului ! Bravo mai Adriana mai !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine dom'le!! cred ca prezint si eu niste simptome...:-S

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate ar trebui prescrise bucati de plaja.Cate 4 pe zi, odata la 3 ore.Compensate. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Ingenios.Extrem de ingenios si de real...

    RăspundețiȘtergere
  9. geniala chestie. eu ma tratez cu muzica si cu prieteni chiar daca ma confrunt zi de zi cu simptomele astea !

    RăspundețiȘtergere
  10. k bine zici..ma doare bucurestiul...abia astept sa pelc de tot de aici...si din romania..fara regrete..

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred cu tarie , acum citind acest articol , ca esti o creeatoare de arta si ca tinta finala este sa eliberezi oamenii de ignoranta ! Mai cred ca este o misiune imposibila , dar sper din suflet sa ma insel ! Sper ca si colegii mei de breasla sa aprecieze articolul asta la adevarata lui valoare si inteles ! Mult respect pentru tine , copile !

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai fata , esti geniala ! In doar cateva randuri ai surprins omenirea , sistemele romanesti , razboiul dintre oameni ! Fara cuvinte ! Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. Eu cred ca la noi este chiar foarte frumos , nu mi se par nici trotuarele prea inguste , si nu ma deranjaza nici cablurile suspendate ! 2 . Am fost la spital si de fiecare data ca am avut sau nu bani m-au tratat cu profesionalism . si 3 . Oamenii astia acre ne conduc fac si ei tot posibilul sa ne tine cat de cat bine . Nu sunt Dumnezei

    RăspundețiȘtergere
  14. Ba Cosmine ba , tati , tu ori traiesti in America , ori esti dus rau de tot baiatule ! Sau stai asa , ca ar mai fi o varianta ca mata si cu tact'u sa aibe foarte multi bani ! Adriana , felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici nu stiu care sa zic ca e partea mea preferata din articol ! L-am citit de 3 ori pana acum si parca nu ma satur ! Este viata cuprinsa intr-un articol!

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce dracu nu te apuci tu sa scrii o carte ma ? O sa-mi zici ca o sa ti-o cumpere Gigi de la Scularie ! Si eu o sa-ti dau dreptate , dar macar asa scoasa in cateva exeplare , eu ti-o cumpar . Si o sa cumpar una in plus sa le-o dau fetelor cu care ma intalnesc si aia care intelege ce scrii tu , o sa-mi devina nevasta ! Sa stii ca pana acum esti responsabila de doua despartiri ( una pentru ca nu a avut rabdare sa te citeasca si una pentru ca nu a inteles nimic din ce ai scris ) . Odata cu articolul asta cred ca ai pus capac la vietii mele ! Genial oricum , bravo tie , o sa fii apreciata de maxim 20 de oameni ! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu chiar am inteles acest articol ! Am citit toate postarile , dar articolul asta m-a facut sa-mi fac si cont ! Nu stiu cat de des o sa-mi exprim parerea dar macar am simtit nevoia sa spun acum , urmatorul lucru : Desii tara si vremurile pe care le traim au dat sentinte cu maximum de executare pentru toti dintre noi , tu draga mea studenta , esti salvata , chiar daca o sa executi pedeapsa pana la capat ! Felicitari sincere pentru tot ce faci , gandesti si esti !

    RăspundețiȘtergere
  18. Conditiile dure de viata te fac sa devii animal sau om superior ! E clar pentru toata lumea pe ce drum te aflii tu ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca la inceput e mediul din jur, pentru ca – pentru fiecare din noi, la un moment dat – mediul a dictat alegeri si ne-a influentat personalitatea. Eu cred ca in final faci un „declic” cand ajungi in acel punct interior si iti dai seama ce vrei cu adevarat. Poate e vocatia, poate e doar un moment „aha” in care ajungi sa iei o decizie fundamentala. Diferenta intre hot si binefacator (ca sa gasesc un antonim) este ca al doilea si-a dat seama ca totul depinde de el. Cred ca aici e diferenta.
    Daca alegi sa fii sincer cu tine, sa depinzi de propriile forte si nu de altii. Ca sa spun intr-o fraza, ajungi la un moment dat sa simti „nu mai pot trai asa!” Daca alegi sa devii puternic, independent, sa gasesti o solutie, esti om superior. Daca nu, te complaci si doar „rezisti” si „supravietuiesti”.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe mine lucrurile astea care le-ai descris tu in articol ma fac slaba si neputincioasa...Mi-i foarte greu sa le infrunt si de asta am inceput sa citesc blogul tau , nu stiu de ce dar chiar ma ajuta ! Poate pentru ca fiecare cuvant e sentiment si ma regasesc ! O sa privesc si mai mult cerul de acum in colo . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  21. Apreciez la tine ca tie lucrurile astea iti activeaza idei bune pentru articole si probabil admiratia celor din jur ( inclusiv a mea ) pentru ceea ce esti si felul in care gandesti in schim eu unul sunt dependent de ura. cand sunt singur imi trece dar de fiecare data cand ies oamenii sau orasul imi activeaza ura la loc !

    RăspundețiȘtergere
  22. Tabloul perfect al vietii pe care o traim , dar din pacate o traim asa doar unii dintre noi ! Avem tot noi romanii o vorba fabuloasa : "Creier linistit , minte odihnita " . 80% din populatia nu ar intelege nici un sfert din ce ai scris tu aici , nu simt ca tine , pur si simplu ! Pentru noi restul e articolul perfect !

    RăspundețiȘtergere
  23. Offff cat sufar si eu , si sufar asa mult , vai de viata mea ! Frumos articol ! Pe sistemul , Citesc si plang , citesc si plang !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu crezi ca ti-ai cam pus in cap anumite cadre medicale ? Din punctul meu de vedere ai foarte mult curaj daca ai publicat un asa articol ! Ai descris o realitate , pe care ai condamnat-o din totdeauna si iti impartasesc gandurile si chiar si atitudinea !

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca cadrele alea medicale o sa se simta afectate de inca un articol , este inca o data o dovada a prostiei fara limite ! Si daca se simt raniti , sunt raniti de faptele lor si de felul in care ne invata Marii Medici sa ne comportam ! Plus ca aici nu a fost surprins doar un singur element : Medicii , ci si sistemul , tara , orasul si mentalitati ! Felicitari sincere !

    RăspundețiȘtergere
  26. Esti Tare Adriana ! Am tras o singura concluzie! O singura problema nu poate fi rezolvata sau ameliorata , cea cu Casa Poporului ! Si oricum cand ajungi sa te doara noaptea si la miscari bruste , esti mort !

    RăspundețiȘtergere
  27. Mi-a revenit puțin speranța că locul ăsta are o șansă, încet încet să nu mai fie un căcat absolut. Și că lucrurile se pot face și fără puțoială extremistă. Ușor dar sigur. Poate România o să se schimbe lent. Poate o să mă schimb și eu. Dracu știe. Om trăi și om vedea. Acuma-s rezervat. Că vă dați seama. L-am votat pe autist. Dacă o dă în bară e și vina mea. Trebuie să-mi asum responsabilitatea ștampilei ăleia pe care am pus-o în ciudă, încruntat, complet convins de inutilitatea gestului și complet în eroare.

    RăspundețiȘtergere
  28. ce pula mea de sansa prietene ? Bai trebuia sa fie si un mare prost care sa comenteze ! DE FIECARE DATA !
    asa m-am bucurat si in 2004 ca a iesit basescu.
    blaga tot a facut gusa, videanu tot si-a tras super casa, basescu tot si-a luat terenuri, caracatita psd (desi cu 2 craci mai putin) inca traieste bine pe tara.
    nu o sa mergem inainte nici cu ponta nici cu iohannis pt ca ei sunt niste incompetenti si noi o natie de prosti.
    ok, ma bucur ca nu am facut pasul inapoi dar nu inteleg ce pula mea de pas in fata am facut?

    RăspundețiȘtergere
  29. Ochii Realitatii Mela tinde sa devina un curent social,literar,etc.,daca nu a devenit deja schimband varianta clasica a umorului pe centimetru patrat cu cea a umorului pe centimetru liniar.Cum se intampla de obicei de cateva secole incoace,autorul curentului va fi uitat,muti isi vor declina paternitatea acestui curent,primi fiind desigur aceia care vor fi judecati ca plac o proasta care scrie despre chesti de viata ... Dar macar la momentul actual trebuie sa te apreciez din tot sufletul pentru articolul fabulos !

    RăspundețiȘtergere
  30. Da-te-n branza ca mi-ai smuls o lacrima. Se pare totusi ca esti omul care ma asteptam sa fii. Chapeau!!! In ultima vreme te-ai mai imuiat , sau cel putin asa mi-ai dat impresia !

    RăspundețiȘtergere
  31. Mă mai enervează în tara asta mizeria, mucurile de ţigări aruncate pe geam la stop, blocurile cu apartamente mici şi înghesuite, cu maşini mai scumpe decât apartamentul parcate în faţa lor. Mă copleşeşte mirosul de ghenă din verile fierbinţi, casele care se învârt după soare, dar care au nişte desfundături de străzi în faţă şi ostentaţia cu care potentaţii îşi plimbă maşinile de sute de mii de euro pe străzile fără noimă, dar cu borduri, ale patriei.

    RăspundețiȘtergere
  32. La ce ai scris tu mai sus mai adaug si faptul ca imi vine să urlu când plătesc impozitele ca boul, pentru a primi în schimb spitale infecte, unde în 2009 încă se face hepatită de la transfuzii sangvine şi în care-ţi plăteşti şi simpla aspirină. Tot pentru impozite plătite suntem răsplătiţi cu un învăţămant în care ministrul garantat de un analfabet notoriu interzice sportul, mişcarea şi teoria evoluţie pe motiv că sunt inutile.Îmi provoacă repulsie să văd la ştiri cum Esca îi prezintă pe guţa şi adrian piticul minunat încasând bani fără număr pentru tanguirile jalnice. Bani pe care-i strâng cu sacii, şi pe care nu plătesc nici leţcaie de impozit. Că “impozitele e pentru fraieri”,

    RăspundețiȘtergere
  33. Mii si mii de felcitari pentru articol ! Sper sa nu ajung niciodata stea moarta !

    RăspundețiȘtergere