duminică, 11 august 2013

HAOS!




Caut printre oameni dubioși, fericiți, triști, printre străzi pustii, prin săli de teatru, pe bănci, prin aer, pe blocuri, prin ploaie… Caut, dar nici eu nu știu ce. Fericire, a da, un sentiment care apasă sufletul către pustiul liber. Libertate, 22 de  ani, ce știu eu? nimic…. Am o credință pierdută, mâncată de oameni slabi care vor să-mi fure mintea. Totuși există. Câtuși de puțin, încât să reușesc să lupt cu prostia și falsitatea. Haha, oameni care luptă toată viața pentru fericire moartă. Și atunci de ce mai există acest minuscul timp al nostru? În care putrezim prin băncile școlii, birouri, sau canapele. Televizoare. Arma fatală, care distruge mintea. Ochi bulbucați și gura semi-deschisă și bălită în fața acestor mașinării controlabile. Murim, pe zi ce trece tot murim. Nu vreau să aștept eternitatea, am timp atunci să mă plictisesc, dacă am o viață măcar să o fac să merite, să las ceva în urma mea pe această planetă infectată de oameni controlați mintal. Fericire, asta caut dar o găsesc rar. O găsesc în domnul brunet din vis al cărui număr de telefon nu îl mai am. Fericirea o am in teatrul sufletelor. Fericirea e in inima părinților. Oameni ! Eu sunt definit de ce se află în jurul meu. Și astfel mă definesc în restul lumii. Haos total, probabil pentru că sunt  dezordonata.  Nu mă mint și nu ascund. Hai luați voi blugii strâmți pe cur, tricoul roz, și adidasul. Luați voi cluburile de noapte. Luați muzica ce nu poate fi numită armonie pentru urechea umana. Fiți voi brute, cu bicepșul umflat și părul dat cu gel. Sunteți toți  în jurul meu, și cu timpul omul se acceptă cu celălalt. Pentru că nu trebuie să avem răutate în noi, ci doar înțelepciune.
O sa caut..................................................................................................................................


18 comentarii:

  1. Nu esti dezordonata. Haosul a devenit normalitate , din pacate . Inca un articol de calitate , care vorbeste cum nu s-a vorbit vrodta despre prabusirea sociala pe care o traim . Bravo ! Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil de frumos , colega . . . Sper totusi sa gasim fericre si nu "fericire moarta " asa cum ai spus . Exprimi atat de frumos lucrurile dar cateodata as vrea sa te inseli .

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu se inasala ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata dreptate ai ! Dar intelepciune???? , zici tu !!!!!! Nu o sa gasesti asa ceva la oamenii astia noi , fresh , mereu gata sa te atace chiar si pentru o bruma de fericire moarta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca se poate gasii intelepciune . Cu siguranta sunt si oameni de calitate in lumea asta . Numai fiti oameni buni asa pesimisti . Vedeti totul prea negru ! Reveniti-va

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu te sfatuiesc sa-ti revii tu . Asta tot pentru binele tau . Nu exista prea negru ! Exista negru! Exista negrul in care traim noi! Daca tu vezi alta noanta , ori esti dusa cu pluta ori ai parte de un tratament medicamentos care iti intuneca mintea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu nu o sa ne lase sa ne distrugem intre noi asa , nu suntem animale . De aceea am si spus sa fim mai optimisti. . . . Suntem aici cu o menire.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi cer scuze pentru partea cu pastilele . Dar multumesc ca m-ai lamurit in legatura cu capatana ta . E clar ca esti dusa cu pluta . Sa-ti ajute Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa stii ca si pentru faptul ca tu imi vorbesti asa Dumnezeu o sa te pedepseasca . Pe mine o sa ma ajute , pentru ca eu nu ma port ca oamenii din articol , dar pe tine nu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Astept revenirea ta si pedeapsa ce va sa vie ! Amin ! PS: Nu mai intra pe blogul asta , ca e prea complicat pentru tine si nu ai cum sa intelegi nimic . Pupici :*:*:* catre tine si divinitate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeu o sa fie langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai daca as sti eu cine esti tu , tu asta , pe care o ajuta Dumnezeu . Vreau sa stiu si eu ce salariu ai ? Unde stai ? Ca sa vad si eu daca e buna credinta asta a ta la ceva

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu siguranta are salariu minim pe economie si sta cu chirie ! In vremurile astea , nu mai exista credinta , exista doar nebunia , asa cum MariusCristescu spune.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai dreptate !!!! Dar imi faceam si eu iluzii ! Ma gandeam sa ma rog diseara !

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu te ruga , ca pierzi timpul ! Daca nu ai ce face diseara , lasa-mi numarul tau de telefon aici pe blog si mergem sa spargem o banca .

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa stii ca asta ar fi un timp pierdut cu folos ! OOOfff daca nu ar fi dupa aia treaba cu lipsirea de libertate , ce ti-as mai lasa numarul!!!!!!!! Cu tine sufar si mai tare , tu chiar imi dai sperante!

    RăspundețiȘtergere
  17. La cat de bine scrie fata asta , depinde de urmatoarea postare , ca poate ne face sa ne gandim mai bine la timpul nostru liber!

    RăspundețiȘtergere
  18. CORECT! Pana la urmatoarea postare raman doar cu iluzii!

    RăspundețiȘtergere