marți, 11 iunie 2013

SUPA SI SARUTUL



Am fost cu cineva să mănânc iar cineva-ul știe indignarea mea de după întâmplare, deși la fața locului nu am făcut absolut nimic. M-am eliberat cu ceva dispute ideologice despre sărut și când ar trebui să se întâmple el. Când și cum se sărută rasa umană pentru ca rasa care nu se sărută în același timp să poată face și altceva. Când să carpe diem și când trebuie să lăsăm expresia latinilor, ca să trăim în civilizație.
Am ajuns la restaurant, mai precis la Casa Romaneasca ( foarte buna mancarea mai gatesc oamenii astia), care nu-i tocmai un restaurant, dar altfel nu știu să-i spun. Lângă doi îndrăgostiți, pentru că soarta e imprevizibilă și n-ai de unde să știi când îți vine  rândul să faci parte dintr-o poveste de iubire.
El era gelat și foarte mândru, îi bănuiesc niște tatuaje pe sub tricoul cu imprimeu. Ea, cu blugi cu pete de vopsea de la producător (sper) și cu tricou supraelastic băgată în spălăciții ăia de blugi cu talie prea joasă să mai bagi și altceva .......
Ne-am așezat la masă și ei au început să se sărute. Dar nu frumos, cum se săruta oamenii frumoși. Se sărutau altfel, ciudat, și mai ales, de parcă n-ar fi mâine.
Adică atât de profund încât puteau să facă copii din sărutul ăla. Cu seriozitate, perfecționism și concentrare. Și mai ales, cu sonor. Se sărutau așa de sonor de parcă și-ar fi înghițit dinții, de parcă o bătrână ar fi mâncat iaurt cu poftă, de parcă mii de câini ar fi băut apă dintr-o canistră imensă. Vedeam premiera de la Românii-au-talent-la sărutat.
Și atunci a sosit supa-cremă........Doamne ce pofta aveam de supa aia ......
În momentul ăla, te poți gândi că ei stau atârnați de o sârmă, prinși cu limbile de clești de rufe și apoi uscate cu foehnul (da, limbile), că să nu se mai audă lipaiala lor din dragoste.
Prima soluție a fost să nu mă mai uit la ei. Dar știam că sunt acolo, și imaginația mea era mai vie decât sărutul lor de 25 minute. N-am rezistat și m-am mai uitat o dată, exact când el o mângâia duios pe duduie. Cu dragoste. Ati văzut bă, că am prietenă, spuneau ochii lui de doberman care au înșfăcat o căprioară.
Dacă acum o alintă, mă gândeam eu, or se oprească din sărutat suprarealist.
Exact când amestecam rar cu lingura în supă calda  și mă gândeam că-s gata, au reînceput. Și de data asta, el și-a pus un picior posesiv peste coapsele ei. Horror. Sunetele, dorința din ochii lor și imaginația mea încep să danseze în horă, să chiuie, să urle, să își dea picioare.
O parte din mine voia să se sărute ciudații pe silent. A doua parte din mine spunea ca e vina mea, oi fi prea sensibilă cu acțiunile și, mai ales, fluidele altor oameni. A treia parte voia doar să mănânce supa.
N-am făcut nimic din ce voiau  părțile mele, dar am văzut un sărut cum numai în literatura  se mai întâmplă.
Daca ati patit  si voi vreodata asa ceva , nu ezitati sa-mi spuneti . Sau daca nu sunteti de acord cu mine , ma puteti chiar critica ... pa pa ... pe data viitoare ....... A  a a a si " Iubiti-va mult"......parca asta era sloganul de la emisiunea "Din Dragoste".....................






19 comentarii:

  1. Nu esti singura care a patit asta .Nici eu nu m-am putut bucura de o masa in liniste la restaurantul "Bucatarul vesel " . Localul foarte frumos , mancare foarte buna , compania a lasat de dorit .

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu restaurantul de care spui . Este un loc fain . Pacat ca aici nu e vorba de localuri , e vorba de oameni ......

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ce e prima data cand vezi asa ceva ... Da aia care calaresc cate vro fata in parc pe banca , de zici ca-i salteaua lu masa de acasa .....

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce aveti ma cu oamenii , daca asa se iubesc ei . Astia care ati comentat pana acum cred ca sunteti niste bosorogi care nu va mai traiti viata si sunteti frustrati si nu aveti pe cineva lanaga voi, hai sictir.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca suntem niste frustrati daca nu ne exprimam dragostea in maniera in care vi se pare voua normal. Sa sti ca sunt tanar , dar nu pot fi de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai baiatule , tu asta care ne faci frustrati , eu cred ca trebuie sa-ti faci un consult psihologic daca te-ai umflat in pene asa repede la citirea unui articol de bun simt , care nu a acuzat sau nu a dat dreptate nimanui .

    RăspundețiȘtergere
  7. Parerea mea e ca sunteti niste prosti care stricati voi tineretul cu parerile voastre handicapate , si vasi injura dar mi-e teama ca ma restrictioneaza . SICTIR

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea , la cum vad eu lucrurile , cred ca l-am gasit pe baiatul ala care se monzolea in restaurant .A ajuns acasa ,a citit articolul si s-a suparat

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar in loc sa fie fericit ca se scrie despre el , el se supara ???? Ba baiatule i-a calmante ... I-a dragutule tratament medicamentos ca nu esti normal si nu injura pana nu inveti sa scri , ar fi pacat sa-ti irosesti talentele de pomana

    RăspundețiȘtergere
  10. Mama ce s-a inflamat "gorila" , bine ca ai tu pe cine iubi mey mascariciule , sau vorba celui de mai sus , te-ai regasit in articol?

    RăspundețiȘtergere
  11. Se gaseste una care sa faca un articol de doi lei si intrati si voi ca niste prosti ce sunteti sa va dati voi cu parerea . Eu sunt singurul care mi-am spus o parere adevarata , ca nu pot sa fiu de acord cu idiotenia asta si acum numai scrisul asta de doi bani , ma comentati pe mine . Limitativa la scrisul de doi bani

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba , uite care e treaba . Prost esti tu mamica ta care te-a facut . Eu oricum vad ca intrii cam de multe ori pe blogul asta de doi bani cum ii zici tu . Totusi inseamna ca are o valoare , gandeste-te numai cate vizualizari are azi de pe urma ta . Eu unul daca as fii fost atat de retardat ca tine , ma impuscam , as fii curat ..... Si ca sa ma exprim in termenii tai .. SICTIR

    RăspundețiȘtergere
  13. Prietene esti frustrat . E o parere a ei , o experienta , iti place iti sustii parerea nu iti place argumentezi de ce, bun am inteles ca nu esti de acord cu ce spune ea, dar nu crezi ca ar trebui sa te opresti ? Sa incepi sa jignesti un blog pt ca nu e de acord cu parerea ta mi se pare mult prea mult si te-as intreba daca ai probleme .. as zice sa te duci sa urmezi niste tratamente , nu de alta , dar nu te vad bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tratamete sa urmati voi ma hadicapatilor ducetiva dracu de retardati cu aia care a scris in frunte . sictir. sper sa muriti mai repede ca sa nu mai raspanditi mentalitatea viastra de comunisti .

    RăspundețiȘtergere
  15. Voastra* , prietene ramai calm, ca poate iti pocneste o vena si pierde lumea asta un om de valoare ca tine. Eu recunosc , m-ai convins , esti tare, destept, intelectual , citit. In momentul de fata crap de rusine in fata laptopului! Dar tu ar trebui sa ne lasi pe noi in prostie si sa te duci la oamenii tai,la fel de culti ca tine. Ce zici de asta ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca-mi recunosti valoarea ... Eu va mai zic odata SICTIR , si hai pa ca m-am saturat de voi . E plina lumea de prosti , handicapati , idioti , si tampiti ca voi . Lasati tineretul in pace si muriti mai repede , ca mie scarba de voi .

    RăspundețiȘtergere
  17. :))) Si noi te pupam fratiorul nostru , ne-a facut o reala placere sa interactionam cu tine !

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu care credeam ca in secolul 21 nu mai exista oameni din neandertal....insa cu parere de rau ii dau dreptate Anei,si ma resemnez la gandul ca m-am bucurat cam repede,si pana una alta prietenul nostru ar trebui sa invete sensul cuvantului ironie.....

    RăspundețiȘtergere
  19. Am tot stat si m-am gandit daca mai e nevoie sa scriu vrun comentariu si dupa cum se vede m-am hotarat.... La cat e baiatul de inteligent cu siguranta cunoaste semnificatia cuvintelor : ironie si neandertal. Daca el mi-a urat sa mor mai repede , eu , ii spun ca trebuie sa-si faca niste perfuzii in cap , poate se mai schimba ceva . Daca el mi-a spus ca-i este scarba de mine , eu ii spun ca imi este foarte greu sa accept ca exista oamenii ca el si ca scarba e reciproca . Eu nu o sa-i zic sictir , o sa-i spun doar ca nu are nici o vina ca s-a nascut prost dar daca o sa moara asa ... asta va fi cu adevarat GRAV........

    RăspundețiȘtergere