luni, 17 iunie 2013

SA-I SPUNEM .......X



      Acest  X ......El este cel mai român dintre români. Cu un IQ de vreo 77, arogant, incoerent, cu idei preconcepute, o frică de Dumnezeu cam ca a pisicilor de aspiratoare şi imbecil până în pânzele albe. Şi tocmai de-aia îl plac oamenii , pentru ca scuzati-ma incep sa cred ca e lumea invadata de tot mai multi ........si mai multi .. si mai multi ...
 Credeam ca Becali nu există. Nu e om. E  un personaj ..... un simplu personaj. Ca Nikita, Ogică, Sexi Brăileanca, Magda Ciumac şi alte creaturi ale întunericului intelectual. Nu sunt aceeaşi specie ca noi.. Creaturi făcute special ca să ne distreze cu prostia lor ..... Dar nu ... M –am inselat ... si rau....prea rau
Dacă as face ceva  în palmă(ca sa nu scriu totusi cuvantul) şi l-aş modela ca pe plastilină într-o formă umanoidă, probabil ar fi mai deştept decât 95% dintre voi. Acuma toţi o să râdeţi că vă consideraţi în ăilalţi 5 %. Ei bine nu stiu , asta doar oamenii care va cunosc vor sti..... Sau X-ul .. si el va sti
Tocmai am vorbit cu X-ul pe mess ... stiu ... nu trebuia sa deschid aceasta aplicatie a internetului  de la bun inceput .. dar uite ca azi totusi intuitia mea feminina mi-a dictat ca trebuie sa fac asta ..........Si am aflat ... Da .... am aflat ....Da’ ce facem când vrem să ne simptem deştepţi dom’le? Că trebuie să ne simptem şi noi deştepţi, ca doar estem oameni! V-ati prins nu ??? Adica ce-am facut eu sa par desteapta .... Cititi ce am facut poate va ajuta .....

Pasul 1. M-am inconjurat de idioţi. Cu cât sunt mai cretini oamenii din jur, cu atât mai deştept o să ai impresia ca eşti, prin comparaţie. E bine să ai şi idioţi în familie. Dacă ai un frate bătut în cap, spre exemplu, de mic o să ţi se para că eşti genial. La fel, poţi să te pui în bancă cu prostul clasei( Crezi ca ar fi bine sa afle si fostele colege de banca ????). Totuşi, ideal este să găseşti oameni doar vag mai proşti decât tine; să te crezi deştept, dar nu extrem de deştept, ca să nu dai în grandomanie supremă.
  Simt ca imi explodeaza creierul când stau de vorba cu X-ul, fac o supradoză de prostie şi am impresia că ar trebui deja să pot să mut obiecte cu puterea minţii. Este în aşa hal de prost  că ţi se pare că dacă el, cu creierul lui neted poate sa  mearga şi să respire în acelaşi timp, deja tu ar trebui să ai puteri nebăuite, sa   pot deplasa  prin dimensiuni paralele propulsata  doar de voinţă..........
Pasul 2. Mi-am facut blog.. La cât de mare şi prost e internetul, tot se va găsi cineva să imi zică că eşti geniala. L-am facut  moderabil şi am  şters  toate părerile care nu zic că sunt geniala. Am scris  pseudointelectualităţi pe el, filozofeli din categoria “cum e viaţa atunci când nu e” sau descrieri insipide ale unor concepte ca artă, tristeţe, relaţii inter-umane, ipocrizie, că oamenii una zic şi alta gândesc şi cât de grea e viaţa şi cât de neînţelesa  sunt  eu.  Am povestit  din viaţa mea şi apoi  lumea meditează pe baza evenimentului. Merge mereu.  Asa zice X-ul............
Pasul 3. Am  bagat  peste tot, mai ales în blog.  Am gasit citate pline de generalitati care nu înseamnă nimic clar şi  le-am folosit  în conversaţie. Dragul meu , daca te miri cum de imi merge atat de bine ... mai am un citat pentru tine .. care poate iti va da curaj “Inteligenţa se naşte din mirare” – Oscar Wilde. Jur cu mâna pe inimă ca poţi să bagi această frază scurtă în ORICE conversaţie.
Pasul 4 . Ma scarpin in barbie 6 secunde înainte de a zice ceva
Pasul 5 . M-am dat mare cu talentul meu . Care oricum nu tine de mine ... ca vocea mi-a dat-o Dumnezeu  si nu ar trebuii sa ma laud cu darul lui . Scuze Barbosu-le , dabia acum am aflat ca tu defapt poti fi suparat pe mine ......
Pasul 10. Merg  peste tot cu unu’’Mare’’dupa mine . Si nu asa la o inghetata , suc , mar , apa plata cu lamaie ... undeva unde e foarte intuneric ... un foc .. si doua lumini ......

 Observ ca exista multi multi imbecili, ca astea e ..... Democratia asta vad ca incurajeaza foarte mult dictatura imbecililor . Cand vezi cati tampiti exista  , la un moment dat te ingrijorezi  ... Ca nu poti” sa o arzi” pustnic intr-un varf de munte  , trebuie sa fi aici cu ei in societate.
 Ma baiatu’ lu’ mama ... este adevarat tot ce ai spus . Si pe ala „MARE’’ .. il cheama Sasha , poate vrei sa-i folosesti numele data viitoare . Dar orcum tu stiai ,din moment  ce tu cu familia ta  , ati lucrat la studiul de caz intitulat’’Fotografia’’.... te puuup .. pa pa ... poate ne vedem la un suc ... ca mi-e dor de tine ....
Cat pentru voi ceilalti ..... aplicati ce am facut eu poate va iese si voua ...... pe data viitoare , cu o postare mult mai buna ... Promit ......





9 comentarii:

  1. Asa mari sunt barbatii=))=))=))=))=))Saracu .... Spunei ca ai fost la o pensiune a viitorului tau sot ( adica eu ) . Spunei sa se linisteasca , e un loc sigur , viitoarea ta casa ... o poate vizita daca doreste sa te stie in siguranta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Adună toţi proştii de partea ta şi poţi fi ales în orice poziţie. (Frank Dane)
    În lume sunt mai mulţi proşti decât oameni. (Heinrich Heine)
    Prostia este eternă şi invincibilă. (Alexandru Paleologu)
    Cu cât regula e mai strictă, cu atât capul care a conceput-o e mai prost.( Jean de la Bruyere)
    Prostii se plâng că nu sunt cunoscuţi suficient de mulţi oameni.( Confucius)
    Este foarte periculos să fii sincer în condiţiile în care nu eşti şi prost.( George Bernard Shaw)
    Prostia are oroare de anonimat. (Vasile Ghica)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare postarea,in schimb imi pare rau ca a trbuit sa intalnesti o multitudine de astfel de persoane...dar totodata ma bucur pentru ca daca nu le-ai fi intalnit poate nu ajungeai persoana care esti astazi....Te pup si astept urmatoarea postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea , inspira .. expira .....mereu se gaseste cineva cu viata destul de plictisitoare care isi gaseste un ideal de viata in altcineva .. si il urmareste si ii vrea viata si o sa incerce sa suga din viata ta ca un vampir din gatul unei domnite virgine . Bucura-te vrea ce ai tu

    RăspundețiȘtergere
  5. Aolo la cati dastia care se intereseaza de tine sunt in lumea asta . Asta e un subiect larg de dezbatut. Sa stii ca si eu ma enervam la inceput dar cu timpul o sa vezi ca e chiar interesant cand nu mai pot traii unii de tine .

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inteles ca e un prost interesat de viata ta , putin cam peste masura , am inteles ca impartasesti aceeasi parere cu mine , cum ca majoritatea oamenilor sunt niste cretini .Dar am o intrebare : Cine e Barbosul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Barbosul este Doamne -Doamne...... Asa l-am denumit ....

    RăspundețiȘtergere
  8. Mana sus cine a ajuns pe blogul don'soarei (doamnei, ce-o fi) daca voia sa verifice treaba cu Oscar Wilder ("Inteligenţa se naşte din mirare" – Oscar Wilde.)

    RăspundețiȘtergere