duminică, 9 iunie 2013

Rugaciunea de Duminica



Pentru ca e Duminica ........

Dragă Doamne,

 Binecuvântează  crema asta, primita cadou de la prietena si colega mea Banica Ana – Maria si da Doamne puteri miraculoase gelului  ăsta și deschide-mi porii, fă-l să intre în piele și să mă remodeleze.. Să par un copil , cu o piele ca de bebeluș. Ba nu, un fetus. Un fetus mic, mic de tot. Un fetus din luna concepției.

 Fă-mă atât de tânără, încât să trăiesc în viața mea trecută. Să am minus ani in buletin, atât de tânără să fiu.

Și dă-mi doamne creme. Nu că am nevoie de toate, dar dă-mi așa, să le am. Să mă dau cu alta în fiecare oră și sa miros mereu altfel. Azi vanilie, mâine miere sau aloe vera, cine poate ști?? Să fiu mereu imprevizibilă, mereu ALTA!

Dă-mi doamne pantofi. Atât de mulți, încât nevasta lui Albu să fie geloasa pe mine! Sau mai bine, atâția pantofi, încât Albu însuși să vină la mine să se inspire. Dă-mi toate combinațiile de culori pe toate tocurile posibile. Și apoi fă-mi dubluri la ele.

Dă-mi doamne un bărbat, atât de frumos încât soarele să îi răsară din ochi și să aibă raze pe piele.

Fă-l atât de bogat, încât să lase bacșiș PIB-ul țării noastre.

Fă-l așa cuminte....Fă-l atât de sexy, încât cele mai frumoase femei din lume, dar mai ales colegele mele , să-și sfâșie hainele și să plângă amar după el.

Fă-l avid de comunicare, încât mintea lui să fie o coală albă nesfârșită pe care să pictez eu absolut toate gândurile mele. Și câte am sa-i spun!................................... De atâtea ori o să-mi zică “te ințeleg”, iar eu o să mă infior de placere.

Fă-l cat de cat  sensibil, încăt să îl înțeleagă pe Jack că moare pentru Rose. Dar sa nu planga...

Si tot pe el, Doamne, că era să uit: fă-l deștept, încât cel mai destept om de pe pamant să se rusineze si planga la auzul numelui lui.

. Și pe mine tot asa de deșteaptă, dar puțin mai mult.

Fă-l pe el capul familiei, iar pe mine gâtul lui… și mâinile, picioarele, inima și pieptul. Constientul și subconstientul său.

ATAT ..... AM TERMINAT ....... si o melodioara .... pa pa ...



11 comentarii:

  1. Daca crema aia nu a vrut la mine .. sper ca la tine sa-si faca efectul si ca in fiecare dimineata sa te simti alta ! Acest lucru de a te simti in fiecare dimineata alta poate fi influentat si de cum se termina ziua.. Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta asa e .... oricum vreau sa vad efectele repede ... ca nu mai am rabdare

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Nu stiu cat e pib-ul tarii , dar sper sa am ... 2. Acum ai haine , vrei pantofi? si 3. Chiar l-am inteles pe el ca moare pentru ea .. dar chiar nu mai gaseau o usa pe care sa stea si el?????

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Eu cred ca ai ... 2. Intotdeauna e ceva ce mai vrei valabil pentru toti ... nu e tipic femeiesc ... si 3. Chiar nu trebuia sa te mai gandesti la o usa pe care sa stea si el ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt interesante si informatiile referitoare la barbat .. dar fiind fata nu pot sa ma abtin sa nu te intreb .... Crema , Gel care remodeleaza .. te rog spune-mi despre ce e vorba ........

    RăspundețiȘtergere
  6. Da corect .Si eu sunt interesata de asa ceva . Atat de crema cat si de barbatul pe care l-ai descris . Dar banuiesc ca mai multe detaliii ne poti da despre crema .

    RăspundețiȘtergere
  7. Despre crema ... o sa va spuna ea . Cat despre barbatul descris ... eu exist , numai ca ii place sa se exprime si in scris ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragele mele,este vorba de o crema de la Gerovital se numeste BodySlim Cryo Gel pentru slabit. Este un gel bogat in principii active naturale care lupta impotriva efectelor celulitei si asigura remodelarea corporala. Are actiune imediata , cu un puternic efect de racire ce amplifica procesul de slabire .

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim domnului Sasha Arron pentru confirmarea ca acel barbat descris exista. Acum as mai vrea sa te intreb daca ai obtinut si rezultate in urma folosirii acestei creme?

    RăspundețiȘtergere
  10. Crema este foarte buna , o sa simti efectele , piele mai fina , mai ferma , "racita" daca ma pot exprima asa si chiar face minuni dar doar daca este insotita de un regim alimentar echilibrat si nitel sport . Fara astea cred ca nimic nu face minuni in ciuda dorintei noastre arzatoare de a slabi.....

    RăspundețiȘtergere