miercuri, 26 iunie 2013

ARIPI DE OM



Sunt ingerul orasului. Am avut multa treaba zilele astea. Se intuneca devreme si-mi falfai aripile deasupra Brasovului. Am coborat in intersectii si am suflat liniste peste fruntile lor transpirate. Le-am incetinit bataile inimilor ca sa nu se mai enerveze si sa-si strige nemultumirile  unii altora. Cu inimile agale si cu fruntile racorite de suflarea mea s-au linistit. Am deblocat cateva intersectii ieri. Am zburat printre blocurile de la marginea orasului. Am intrat in case triste si le-am adus uitare si pofta de dragoste. Au uitat sa-si mai numere banii si au frematat de dorinta ca-n zilele dintai. Blocuri intregi napadite de iubire.

Doamne cat iubesc oamenii cand se aprind unii dupa altii. I-am spus odata lui Dumnezeu: - Ce-ai fi facut Doamne fara minunile astea de pe Pamant? Mi-a raspuns razand:- Cred ca ne-am fi plictisit de moarte, ingere...Am ridicat de la pamant o fetita cu genunchii juliti si i-am lins ranile si-am facut-o sa rada. Mi-am smuls fulgii din aripi si-am invelit copii metroului. Am stat langa ei si am plans pentru ca le-am visat visele. Doamne cat iubesc oamenii si fiintele astea plapande carora voi le spuneti copii. Am luat visele lor negre asupra mea si pret de cateva ore n-am mai putut zbura.
Am oprit cateva clipe tremurul mainilor unei batrane care-si astepta moartea, uitata de lume...A zambit si-a putut sa-si bea ceaiul fierbinte fara sa-l mai verse in poala...am intrat in casele bogatilor si le-am domolit  nefericirea...acolo a fost mai greu..in casele lor domneste mandria si orbirea sufletelor...le-am supt ceata de pe suflete si au vazut limpede unii-n altii si au plans si s-au bucurat.Si iar le-a fost greu. Am trimis acasa femeile care-si vindeau carnea...le-am pregatit barbati simpli si iubitori mirosind a munca...si le-am facut sa gateasca pentru ei... apoi mi-am tras sufletul si m-am apucat de lucru greu...am dus gandurile slabe la capat de drum...si oamenii au aflat unii de altii...
Doamne cat ii iubesc pe oameni cu toate ale lor...am plans fierbinte pentru toti cei pe care nu i-am putut ajuta...mi-am odihnit amintirea lor in culorile schimbatoare ale unui semafor de la marginea orasului... m-am asezat langa un cersetor batran care astepta resturi de macel dintr-un supermarket...m-am asezat langa el si i-am facut cadou privirea-mi...si l-a vazut pentru o clipa pe Dumnezeu si tot restul vietii lui o sa fie mai bun.....am adormit si eu intr-un tarziu ..... am visat ........m-am visat OM...

17 comentarii:

  1. Nici un om din societatea asta moderna nu ar fii in stare sa faca lucrurile astea de care zici tu . Si ar fi si inutil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum ca nici unul dintre noi nu ne gandim sa facem bine , inteleg si e adevarat dar de ce ai spune ca e inutil ??? Asta nu inteleg!!!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai blocat creierul . Numai faptul ca te gandesti la lucrurile astea te face un om mult prea bun pentru timpurile astea .

    RăspundețiȘtergere
  4. Char cred ca ar fi extraordinar ca aceste lucruri chiar sa se intample si sa ne oprim macar pentru o clipa din drum,din aceasta viteza a zilelor noastre si sa privim macar o clipa in jur si sa incercam sa oferim celorlalti o clipa de fericire.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu pot sa-ti spun cat din nou cat esti de geniala . Sa moara dusmanii.....=))=)))=)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa fii chiar prost sa mai faci fapte din astea bune in ziua de azi. Singurul lucru care se poate intampla este sa ti-o iei in freza . Mai bine stai linistit si te ajuti pe tine .

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai bine ai invata si tu de la fata asta ce inseamna sa fii om . Ca ma gandesc eu asa , daca tu doar citind postarea zici : Fa totul pentru tine , nu pentru altii. Ma intreb cum esti tu in viata reala .

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia fii tu OM , sa vezi daca ai ceva de castigat.Si mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu stiu daca ai ceva de castigat , dar se merita macar sa incerci. Cred ca suntm datori macar cu incercarea de a fii mai buni si incercarea de a face bine si nu rau . Nu cred ca un om poate avea ca scop sa faca mult rau , ci din contra . Asta e parerea mea . Oricum , un articol foarte foarte reusit . Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a facut mie cineva ceva care sa ma faca sa ies dintr-o incurcatura , nu . M-a ajutat cineva vrodata , nu . In afara de parintii mei , nimeni . Asa ca de ce as face vrun bine cuiva? Explica-mi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tu ai televizor ?? Ca daca nu ai , iti spun eu , cum un cersetor hraneste niste copii din banii castigati din cersit . Crezi ca soarta i-a fost favorabila , crezi ca-l ajuta cineva sa-i fie mai bine . Nu are aproape nimic si totusi din ce are mai si da . Despre asta e vorba .

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici macar despre asta nu e vorba . Si daca nu poti ajuta sau nu poti oferii nimic . Un suflet curat , plin de speranta si inpins de ideea de a ajuta macar intr-o buna zi , asta te va ajuta sa fi OM .

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu e naspa sa ai vise asa de complicate ? Eu nu ma gandesc la chestii din asta nici cand sunt treaz in vis nici atat . Si nu am prins ideea cum ca te-ai visat om ? Daca poti sa ma lamuresti . Dar daca aiai din poza esti tu , nu mai conteaza ce scrii . Am putea sa ne cunoastem , zic! Daniel ma cheama apropo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper ca esti aici din intamplare , pentru ca trebuie sa fie chinuitor pentru tine sa nimerseti din gresala pe un blog , culmea , foarte bun si tu defapt sa vrei sa ajungi pe pagina de matrimoniale .Apropo , sa stii ca ce e scris mai sus nu e un vis , neaparat , te invata doar sa fii om , dar probabil doar visez si eu cand iti scriu aceste randuri.

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamne , si lumea zice de mine ca sunt "blonda " cateodata . Daniel , du-te si dormi puiule ca poate ai nevoie de somn sa-ti revii din prostie , zic. Hai , acum vorba baiatului de mai sus , intra pe www.matrimoniale.ro . Bafta ! Daca nu gasesti nimic , mai intrii din gresala pe vrun blog si mai dai dureri de cap si altora . Te pup , spor

    RăspundețiȘtergere
  16. Ideiile lui tudor chirila, putin schimbate de tine, trist. E atat de greu sa scotocesti ceva original?

    RăspundețiȘtergere