joi, 23 mai 2013

"ADOR MATINALII"



             Nu pot !!!!!! Chiar nu pot ….. N-am ce mama naibii sa fac , nu pot . Eu la 8 dimineata nu ma pot bucura nici daca gasesc un diamant de 24.763 de karate.Cu atat mai putin daca nici nu mi-am baut cafeaua inainte de asta.In primul rand pentru ca eu intru in “good mood mode” in jurul orei 10 , plus minus cateva minute, inainte de ora asta sunt ciufuta, indifferent cand m-am trezit si cate lucruri am facut pana atunci.
           Apoi , pentru ca in momentul in care ma preling jos din pat dimineata , o fiinta inteleapta si cu un instinct de conservare ma lasa sa-mi beau cele cateva sute de mililitrii de cafea necesari pentru supravietuire, a mea  si oricarei alte forme de viata din vecinatate …
               Ma ucid fiintele care se trezesc senine si cu chef de vorba.Dorinta mea de a le lipi gura cu clei e direct proportional cu debitul verbal inainte de ora 10 dimineata. Daca ai chef sa palavragesti cu mine la ore mici , scrie-mi.Da-mi un sms , un mesaj pe chat , ceva .Cu asta ma descurc cat de cat. Dar cand vii sa-mi turui in urechii imi distrugi tot zen-ul pe care il pot detine in ziua respectiva…..
           Acum cateva zile am plecat cu al meu prieten spre o destinatie de care o sa va povestesc cu alta ocazie, am luat cu noi si o colega de-a lui care avea si ea treaba in zona. Eu eram déjà ciufuta pentru ca era 7 si ceva dimineata si ma trezisem la 6.
           Consortul vorbeste mult de fel, dar probabil a vazut destule priviri de criminal in serie in ultimii 3 ani de convietuire incat sa inteleaga cand e cazul sa traga fermoarul. Ei bine fata aceea ,  nu le vazuse  , ca nu ma vazuse nici pe mine pana atunci . 
              Si se urca  , farteeeee , cu o dispozitie d-aia solara si infloritoare in masina, si inecepe sa turuie , si  turuie , muuult si vesel , de ma cautam prin buzunare de o batista sa i-o bag in gura urgent . Si incepe si zice , cum a avut ea o sarcina fara griji si cum nu s-a ingrasat ea deloc , cat de usor ii e sa faca fata la serviciu si copil pentru ca are 101 de rude dormice sa o ajute , ce bine mananca copilul , ce cuminte e  , cum a vorbit la 2 luni si a mers la 3 , una peste alta , cat de bine ii merge ei totul si ce fericita e…..
              OK, fac fata cu greu la genul asta de discurs si la ore mai normale, gen 7 seara. Adica, ma bucur pentru oamenii fericiti, dar sa-mi administreze fericirea lor in doze mici strecurate prin discutia normala, ca altfel intru in coma hiperglicemica. Dar, cum sa va zic, la ora aia mi-am dorit sa vina cineva cu fierul inrosit sa ma tortureze, mi-ar fi fost mai usor. Aveam in fata un drum de inca o jumatate de ora, inchisa in masina cu un monument viu de fericire si veselie. Am inchis ochii, am inceput sa numar oi, mai aveam un pic si ma umfla plansul.
            Am oprit la benzinarie. Mi-am luat un espresso dublu si-un red bull, le-am baut pe amandoua. In momentul ala s-a intamplat miracolul: eu am inceput sa-mi revin cat de cat si doamna sa manance. Dupa ce ne-am linistit amandoua, ea nu mai dadea pe-afara de fericire si eu nu mai aveam fantezii cu torturi medievale ,mi-am dat seama ca nu e chiar atat de rau si e fata simpatica, dar a avut ghinionul sa incepem prost.           


          Morala povestii ar fi cam asta: daca vedeti ca omu’ e monosilabic si se uita chioras la voi dimineata, e o idee foarte proasta sa va revarsati bucuria si veselia asupra lui in speranta unei schimbari de dispozitie. Urmatoarele priviri urate vor ascunde in spate ganduri despre cum sa va ucida in chinuri. Lasati-l in ale lui si verificati dupa o ora, ca e posibil sa aveti o surpriza placuta. Mai specific, daca va ies eu in cale la ore matinale (da, stiu ca 8 dimineata nu e matinal, pentru mine este), folositi cuvinte putine si din maxim doua silabe.

    Va pup ... pa pa ....


            

6 comentarii:

  1. Vaiiii , sper ca nu am vorbit prea mult dimineata , iar daca am facut-o sa ma ierti .. norocul meu e ca am scapat vie pana acum :)) !

    RăspundețiȘtergere
  2. stai linistita ... tu esti chiar in siguranata ....... si apoi i like your voice in the morning ..... a ta macar e linistitoare fata de ce avem noi parte zilnic ..... nu ma poti contrazice:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. "Consortul" sunt eu ? Adica la mine te referi , nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ... la tine ..... Tu esti "consort " = partener de viata.... desii pe vremuri insemna sotul unei regine suverane , lui i se atribuia termenul de " consort"

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa inteleg ca tie nu-ti place dimineata sau ai o problema cu fericirea oamenilor ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa intelegi ca nu-mi place fericirea oamenilor dimineata . Nu-mi place nimic dimineata .

    RăspundețiȘtergere