sâmbătă, 6 aprilie 2013

OFERTA… imi pun inteligenta la bataie



                 OFERTA… imi pun inteligenta la bataie





           Am inceput sa cred ca a fii prost este o idée inteligenta. Sa gandesti , in ziua de azi este un handicap ca oricare altul . Drept urmare mi-as pune inteligenta la bataie ca sa pot intra in categoria reconfortanta a imbecililor fericiti . Cred ca pana in acest moment am aflat cate neajunsuri aduce inteligenta , la ce e buna  prostia si mai ales cum poti sa o dobandesti. Nu includ in acest abonament si distractia de care poti avea parte …. Prostia ,este infinit mai fascinanta decat inteligenta care presupune totusi niste limite .
          Ati observant ca oamenii prosti nu se streseaza cu nimic NICIOADATA …. Pentru ca nu-i ajuta mintea la stres . Nu radeti , sunt studii care arata ca oamenii cu un coeficient de inteligenta ridicat mor mult mai repede. Eu cred ca motivul este stresul  , sa fii destept nu e usor … in schimb sa fii prost poate oricine . Este deci stresant sa te duca bibilica . Oamenii destepti trebuie sa duca prostia altora in carca , sa o impinga in deal precum Sisif , ca mai apoi sa o ia de la capat . Oamenii cu intelect se streseaza , au insomnii , gandesc excesiv , analizeaza , intorc situatiile pe toate partile , se agita . Ceilalti doar profita , ei sunt cei care traiesc mult , care nu au nicio treaba , care sug cu paiul viata din cei superiori intelectual lor.
           Cel mai grav e ca sunt peste tot … sunt ca o infectie , ca septicemia , te omoara in final. In facultate vad tot felul de specimene( facultatea nu e o treaba exxclusiva) , care ma frapeaza . Ce e ciudat e ca uneori , ei jongleaza si restul se minuneaza ….si nu mai pun ca daca reuseste printr-un miracol sa straneasca rasete in jurul lui …i se gonfleaza ego-ul mai ceva ca un cozonac ..
            Ca o concluzie … am vorbit cu un psiholog … care mi-a spus ca o viata lipsita de stres e o viata sanatoasa …..hhhmmmm cred ca in foarte scurt timp o sa inceapa sa-mi placa sa traiesc sanatos…… pana data viitoare lua-ti de ascultati si o melodie …….


8 comentarii:

  1. Da intr-adevar ai dreptate,dar nu te descuraja,pana acum n-am mai vazut drac mort...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu stii cine e in poza .. te faci de ras online...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu tine , ma simt incolitita si aproape ca uneori simt ca nu ma pot adapta. Intrebarea fireasca ar fi:pana cand? Dar acum intervine momentul ala cand incep iar sa ma gandesc la lucrurile ce-mi pun in pericol existenta,pe cand un om mentionat de tine mai sus, nu o face si fireste ca doarme bine mersi! In aceasta mare de prosti si eu prostul suprem fac parte si chiar cred ca o sa ne inghita pamantul sau ceva de genul..

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooffff daca i-ar inghitii pamantul pe oamenii incadrati in aceasta tipologie , ar fi perfect ... noi restul am trai in totala armonie si intelegere ..... Dar din pacate nici pamantul nu o sa-i inghita si nici noi nu ne vom petrece viata in liniste si pace ............ Sfatul meu : invata sa te adaptezi la haos total ( oricat de greu ti-ar fi) ..... sper sa reusesti...........

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe principiul : Nu-ti pierde speranta!.. dar apoi o sa spun,nici sa traiesc doar cu speranta !! Cred ca tot ce as putea sa fac e sa am o atitudine relaxata fata de aceste forme de viata ! Te-am pupat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Te puuup:*:*:*: sper sa te poti relaxa ......

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat am ras la articolul asta ......

    RăspundețiȘtergere