marți, 2 aprilie 2013

DOR DE MINE

              VORBESTI CU TINE"? Stii ce zic , nu ? Pe vremuri calme cu furtuni molcome , aveam timp sa vorbesc cu mine . Ma intrebam din cand in cand , "ce mai fac?" , "ce simt?" , "ce se mai intampla cu mine ...... in mine?"
              Nu m-am mai bagat in seama de ceva timp  , nu am mai avut timp sa ma ascult , probabil  am alergat prea mult prin alte vieti , sa ma mai intereseze de mine.
               Ce prieten haotic am fost pentru mine in ultimul timp ....dar azi m-am trezit brusc ..... mi-am batut obrazul ca nu am mai dat un semn de " mine catre mine". Si m-am ascultat , M-am lasat certata de mine  , mi-am pus intrebari .... am cerut explicatii.... Nu am rezolvat prea multe , in sensul ca sunt totusi putin confuza , dar nu va faceti griji imi revin in scurt timp , pentru ca mi-am adus aminte ca exist . Si pentru voi care vreti sa-mi cititi gandurile ... o sa-mi aduc aminte din ce in ce mai des .
              Si viata curge .. curge inainte si nu ne intreaba : Hey , azi vrei sa fii fericit? Sau nu ,  poate vrei sa plangi ? Nu o intereseaza , doar iti da ce vrea ea ... si tu ... tu te conformezi ...
               Suferi , te bucuri , plagi sau razi , zambesti sau stai inndurerat cu toate corabiile pe fundul unei mari mizere , speri si poate si speranta-ti sufera.
               Pentru ca asta e viata , o condamnare continua , un amestec de emotii pe care tu nu le ceri dar le primesti , le traiesti , trec prin tine iar apoi pleaca spre alt suflet  , zguduindu-l  , ca doar e datoria ei.
              Oare avem dreptul la alegere ? Oare putem alege sa nu simtim? Putem face asta ???....... Dar intrebarea e daca vrem sa alegem sa nu simtim?????
             Poate ca uneori ne strabat emotii care ne consuma ca o  boala destul de grava pe care o poti avea la un moment dat , dar sunt atat de multe alte emotii pe care dabia astept sa le gust ...  vreau sa ma infrupt din niste fructe uneori dulci alteori amare , zemoase sau uscate , sa le mestec cu tot cu coaja si pulpa si poate asa voi spune ca am trait .......

12 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii tu cum se spune,mereu e bine sa ne facem timp si pentru sufletele noastre dar stiu ca tu mereu recuperezi timpul pierdut si cate o data il dublezi.....

    RăspundețiȘtergere
  3. bine spus .... nu stiu daca de data asta chiar o sa recuperez ceva .. dar cu siguranta voi face tot posibilul sa scriu cat mai bine si daca o sa reusesc macar sa va zmulg un zambet .. sau sa va infurii ... sau sa apreciati postarile mele o sa fie un succes garantat....

    RăspundețiȘtergere
  4. In goana asta dupa cele trecatoare, neglijam ce e mai de pret .. adica pe noi insine! M-a impresionat ce am citit..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu stii cat ma bucur sa aud asta .... Jucand viata asta dupa cum dicteaza majoritatea , eu nefiind de acord cu "majoritatea"....... e foarte important sa vezi , auzi , simti ca mai sunt oamenii care relationeaza cu tine . Atata timp cat ce scriu eu provoaca un sentiment , de oricare natura .... e perfect ....

    RăspundețiȘtergere
  6. Mey fata , dar tu cu ce te ocupi in viata de zi cu zi???? Am o curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic ca trebuie sa scrii o carte ceva pe langa medicina .... Eu unul promit ca o sa o cumpar ... Am sa-ti povestesc o chestie faina . De obicei daca stau la calculator , ai mei dragi si scumpi parinti fac ca trenul in gara , mai pe romaneste . Intamplarea a facut ca intr-o zi sa accesez link-ul tau de pe facebook si citeam de pe blogul tau . Tatal meu tocmai intra peste mine cum face de obicei si a fost curios sa vada ce tot citesc eu pe net , dupa care s-a ridicat si mi-a spus: " asa mai citeste si tu carti de calitate , nu mai pierde timpul aiurea , poate mai inveti si tu cate ceva"....

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti foarte simpatic si iti mutumesc ca mi-ai povestit , chiar m-ai facut sa rad . Sa inteleg ca-mi esti recunoscator ca am distribuit link-ul la ora potrivita sau chiar citesti blogurile.....????.........

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai trebuie sa recunosc ca pentru faptul ca am fost salvat sunt cel mai bucuros , dar mai citesc , in special blogul tau , chiar imi place sa citesc prin ce chinuri treci in viata . Eu credeam ca pe mine nu ma intelege lumea dar la cate intrebari pui tu , eu sunt departe ... Poate scrii si despre iubire ca pe mine la varsta asta cam ma seaca subiectul

    RăspundețiȘtergere