miercuri, 3 aprilie 2013

APLICATII ZILNICE PENTRU SUCCES GARANTAT



             Cum poti reusii in viata ??? Asta a fost intrebarea pusa azi de catre un bun prieten de-al meu. Va intrebati si voi asta nu ??? Bine ma refer la partea sociala  . Fiecare om are doza lui de nesiguranta de sine , asta e clar ,dar , in clipa in care iesi la rampa si incepi sa-ti etalezi talentul , starnesti resentimente,invidie si destule alte manifestarii ale nesiguranteii semenilor tai. Nu te poti astepta la altceva.
                       Principele Niccolo Machiavelli, 1969–1527  a spus caOricine încearcă să fie bun tot timpul, se îndreaptă spre ruină, înconjurat fiind de mulțimea celor care nu sunt buni. Prin urmare, un principe doritor să-și păstreze puterea trebuie să învețe să nu fie bun și să facă uz de această învățătură ori să uite de ea, după cum îi dictează necesitatea.”
               Cred ca am descoperit ce trebuie sa faci sa te indrepti cu pasi repezi spre un success garantat:

-  Trebuie sa stiu sa-mi ascund intentiile si sa spun intotdeauna mai putin decat este necesar.

- Reputatia conteaza enorm si trebuie sa tin cu toata forta de ea ,

-O sa incerc sa ies  in evidenta cu orice pret si tot odata sa-I pun pe altii sa munceasca in locul meu dar eu sa-mi atribui toate meritele.

-Sa-mi adjudec  victoria prin fapte si nu prin vorbe

-Pericol de contaminare : o sa-i evit pe cei nefericiti si ghinionisti

-O sa fiu  indispensabila

-O sa-mi dezarmez victimele prin sinceritate calculata si generozitate selectiva

- O sa pretind ca sunt prieten dar o sa actionez ca spion

-O sa-mi folosesc propria absenta pentru a-mi spori prestigiul

-O sa intretin teama celorlalti prin suspans … o sa-mi cultiv un aer de imprevizibilitate

-O sa fac pe proasta ca sa-i prind pe prosti …da impresia ca esti mai fraier decat fraierul tau preferat

- O sa-mi transform slabiciunea in putere

-O sa exploatez nevoia oamenilor de a crede si o sa-mi creez o armata de adulatori

-O sa-i las pe oameni sa creada ca tot ce fac necesita un foarte mare efort

-O sa incerc  sa fiu la locul potrivit in momentul potrivit

- O sa descopar punctual slab al fiecaruia

-O sa afirm sus si tare necesitatea schimbarii dar nu o sa trec la reforme radicale bruste

-O sa gandesc in continuare ca mine dar o sa ma comport exact ca toti ceilalti……….

     SUCCES GARANTAT ……. Dar cine o sa ma urmeze,  cu siguranta ne vom intalnii cu totii in iad , mestecand in cazane cu smoala …. Pe curand pa pa... A si o melodie pentru voi ...noapte buna .....


11 comentarii:

  1. Dragut din partea ta,esti persoana care de obicei aplica ce spune,deci te prefer ca prieten mai mult decat ca si dusman........

    RăspundețiȘtergere
  2. te poti bucura in pace de prietenia mea :)):)):))dar ,da, cred ca daca as aplica regulile ....as avea o viata mai buna dar si mai complicata ..... mi se pare totusi putin obositor sa aplici zilnic regulile.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa este mai ales ca trebuie sa ai mereu grija cum te comporti si ce spui pentru a nu da de banuit de planul tau......

      Ștergere
  3. sa fii diabolic inseamna sa fii destept ... asa ca o sa-mi asum toate riscurile si daca imi vor iesii toate regulile de mai sus .. imi voi mai dea seama de inca un lucru de care sincer ma indoiesc in clipa de fata...=))=)))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca ai dreptate,dar exista posibilitatea si sa fii deconspirata.....Putin probabil,dar exista...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu o sa ma apuc acum sa fac un "crez " dar cred ca toata lumea "ma stie" foarte bine ... cred insa ca desconspiratia nu intra in ale mele calcule .... si sunt oamenii care sunt prin jurul meu de cate ori e nevoie de un micut ajutor....

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu nu ai putea niciodata sa aplici regulile ... e bine totusi ca stii ce ai de facut ...........

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce sa nu pot ... Eu cred ca orice om ajunge la un punct de saturatie ...Cand ajungi la momentul ala critic orcine se poate schimba pentru ai fi mai bine .....

    RăspundețiȘtergere